Reklamace a vrácení
Reklamace a vrácení zboží zákazníkem
Záleží nám na vaší maximální spokojenosti. I když je to vzácné, stává se že s produktem nejste spokojen nebo produkt nesplnil dané parametry. Proto jsme pro Vás připravili jednoduchou cestu jak můžete produkt reklamovat nebo vrátit.
V případě reklamace nebo vrácení zboží do 14 dní je třeba použít reklamační formulář. Zde dostane přesný a jednoduchý návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.
Standardní postup je následující:
1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14 ti dní)
Vyplňte formulář na odstoupení od smlouvy, který najdete zde: formulář na vrácení do 14 dní. Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Pro úspěšné vyřízení reklamace doporučujeme zboží odeslat prostřednictvím České pošty přímo na adresu našeho centrálního skladu:
Fulfillment.cz - Naturzon ,
CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín
V případě odeslání zásilky prostřednictvím kurýra na adresu našeho centrálního skladu můžete uvést následující informace:
Telefone číslo: +420728078365
Email: info@deminas.cz
2. Reklamace
Vyplňte reklamační formulář, který najdete zde: reklamační formulář. V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu produktu. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník zasílá zboží na adresu centrálního skladu: Fulfillment.cz - Naturzon , CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.
*V obou případech žádáme zákazníky, aby jste přibalili průvodní dopis s vašimi identifikačními údaji, číslem objednávky, číslem účtu popřípadě kopií faktury, abychom věděli vaši objednávku identifikovat.
provozní doba: pondělí až pátek (8: 00-15: 00)
Více informací ohledně reklamace a vrácení peněz naleznete v obchodních podmínkách.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím mailu: info@deminas.cz nebo na telefonním čísle:+420 728 078 365